24/M/USA

    
BFG Member



Posts: 27
Member Is Offline
107
55
23

[*]

posted on 10/26/20 at 08:06 AM

:cool: Hello I am Todd Lucas , I am 24 and IAM involved in pc gaming, multiplayer and roleplay. Also I do cosplay, Doom, MIB, comics/marvel Etc

It was the first time I wrote a welcome message. But I been around these boards and I'll see y'all around I'm certain

BFG Member



Posts: 270
Member Is Offline
508
472
205

BFG Member



Posts: 563
Member Is Offline
1419
1200
602

[*]

posted on 10/28/20 at 03:18 AM

Welcome GroupNader

And hope you aren't really a GroupNader ! :lol:

:bos:BROTHERHOOD OF STEEL:bos:
:bos:PALADIN MCHENRIES:bos:

~BoS~


BFG Member



Posts: 347
Member Is Offline
824
624
277

BFG Member



Posts: 232
Member Is Offline
635
417
185

[*]

posted on 10/30/20 at 08:47 PM

nice to meet you glad you joined us

BFG Member



Posts: 177
Member Is Offline
506
357
175

BFG Member



Posts: 405
Member Is Offline
449
785
375

BFG Member



Posts: 422
Member Is Offline
1123
776
329

[*]

posted on 11/8/20 at 05:09 PM

Nice to meet ya Gropunader :)

I DRIVE A TRUCK AND I KNOW THINGS
Dev team member since 2020


BFG Member



Posts: 1028
Member Is Offline
3174
1827
744

FSME

[*]

posted on 11/23/20 at 11:10 PM

Welcome to the clan, GroupNader :blush:

The Original ZombieMedic


^Amazing Sig thanks to MiKE


BFG Member



Posts: 353
Member Is Offline
463
703
325

BFG Member



Posts: 27
Member Is Offline
107
55
23

BFG Member



Posts: 133
Member Is Offline
4229
535
357

[*]

posted on 12/12/20 at 09:40 PM

This seems more like a dating website headline lmfao

Welcome!

BFG Member



Posts: 563
Member Is Offline
1419
1200
602

[*]

posted on 12/12/20 at 10:51 PM

This seems more like a dating website headline lmfao

Welcome!
haha that ain't right man :rofl:

:bos:BROTHERHOOD OF STEEL:bos:
:bos:PALADIN MCHENRIES:bos:

~BoS~


BFG Member



Posts: 353
Member Is Offline
463
703
325

[*]

posted on 12/15/20 at 08:43 PM

This seems more like a dating website headline lmfao

Welcome!


Don't we wish :rofl:

BFG Member



Posts: 41
Member Is Offline
129
78
37

    
Your message has been sent!